Söndag

Hej alla!
Ronja är fortfarande sjuk. Lika hängig som innan helgen, just nu sover hon gott i sin säng. Jag har varit och veckohandlat. Skönt att få fylla upp kyl och frys inför veckan.
" I morse" (läs 9.30) kikade Robert och Kristina förbi. Dom ville provköra våran vagn och se om det är något att ha till deras lilla plutt. Jag ville sälja våran vagn till dom men Erik godkänner inte det :) Så en ny kronan blir det för dom om vagnen faller dom i smaken. Jag är jättenöjd med våran vagn, tycker dock att den är ful, haha.
Sedan gick jag och Kristina upp i förrådet för att hitta igen Ronjas kläder i storlek 50/56. Vilka minnen man fick tillbaka när man tittade på kläderna. Och så små kläderna var! Att Ronja har haft dom på sig känns så himla länge sedan. En hel del fanns det, så dom fick ta med sig hela kartongen hem. Om dom nu får en flicka så har vi många fler kartonger med kläder som kommer kunna lånas ut. Kristina & Rober är redan i vecka 27, tiden går snabbt och snart har dom sin lilla plutt i famnen. Så mysigt!
Ronja 1 dag gammal. BB kläderna låg även i kartongen!
Bland annat dessa små kläder hittade vi. En omlottbody som jag
kom i håg var så svår att knäppa i hop, hihi. Även Kristina frågade
mig hur man knäpper den :)
Den här lilla labantröjan är så söt, kom i håg att den var lite stor för
Ronja. Nu när jag hittade den var den pytte-pytte liten :)
ÄLSKADE RONJA, vi älskar dig så mycket ♥



Nu ska jag göra mig nå lunch. Pilsnerkorv och bröd får det bli. Sedan är det dags för 7 timmars jobb!

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det svårt att förstå att dom varit så små :)

2010-10-31 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0