Ständigt sötsugen!

Jag är typ ständigt sötsugen! Skulle kunna proppa i mig godis minst en gång per dag om jag "fick". Tack och lov har jag en liten spärr. Det är nästan så att jag undviker att gå förbi godishyllan när jag är och handlar.
Denna bild gör mig inte mindre sugen heller! :)
I morgon har jag ledigt från jobbet. Men såklart är det utbildning som står på mitt schemat i stället. Handledarutbildning 12.30-17.00. Eftersom Erik också jobbar (kväll) så får Ronja vistas på förskolan i några timmar. Jag vill inte ha henne där så länge till strax efter 17, därför ställer världens finaste gudmor upp! Kristina hämtar henne 14.30 vilket blir kanon, eftersom jag lämnar henne kl 10. Det är så roligt att vi bor på samma gård. Nära och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0