Tappat motivationen..

Jag vet att jag är sämst på att blogga. Jag har helt enkelt tappat motivationen för att blogga...
Får se vart det slutar, om jag slutar helt eller om bloggen får ligga kvar och att jag skriver något inlägg då och då. Mycket varför jag startade bloggen var för att jag har min mamma i Spanien. Tyckte det skulle vara roligt för henne att se våran vardag. Jag vet att hon tycker det är roligt att få följa oss. Det är just därför jag fortsätter att blogga. Sedan har jag såklart fler läsare än min kära mor :) Men men.. Ni som följer mig får se hur det slutar!
I går hade jag och Ronja trevligt besök utav Linda. Vi åt Sushi och hade en trevlig tjejkväll. Ronja var riktigt krasslig i går, feber och en hemsk hosta. Idag låter hon ännu värre. Hon har knappt någon röst. Erik vabbar idag. Synd att det just blev denna dag hon skulle bli sjuk. Det var nämligen fotografering i morse på förskolan. Jag hade köpt en ny klänning och strumpbyxor som hon skulle få ha. Klänningen kommer garanterat komma till användning ändå :)
Just nu sover lillan, vilket hon har gjort ett bra tag. Ingen mat eller välling vill hon ha men som tur är dricker hon massor med vätska. Vilket är viktigaste!
Jag jobbar kväll ikväll. Trist att åka i väg när hon mår så här dåligt. Jag hade gärna varit hemma och tagit hand om henne på bästa sätt. Men Erik sköter den biten och fixar det säkert minst lika bra!
Eftersom jag inte bloggat på flera dagar så har jag massor att berätta men jag skulle få skriva så mycket att ni ledsnar så jag skippar det!
Nästa vecka ser jag däremot fram emot. Jag ska nämligen på IKEA med jobbet  + att jag och Melissa ska fara och se Mia Skäringer - Dyngkåt och hur helig som helst.
Därför får denna (jobb)helg gärna gå fort :)
Hoppas Ni får en bra start på denna helg!
Bjuder på några "gamla" bilder, kameran är utan batterier och behöver laddas!
En liten konstig bild på oss (bättre med en konstig bild än ingen bild?)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är jätteduktig gumman ! Skriver mail.

Kram

2010-10-29 @ 13:50:31
Postat av: Anna

Tråkigt att hon är sjuk och att ni missade fotograferingen :( Hon får krya på sig!

Och angående bloggen så tycker jag som tittar in varje dag att det är trist om du lägger ner den helt,så bättre med nåt inlägg mer sällan än ingen blogg alls! :)

2010-10-29 @ 16:08:20
Postat av: Malin

Anna: Ja det är så typiskt att det just blev dagen då det var fotografering! Hoppas det gick bra för din lilla flicka med fotograferingen. Och andra tar dom ju inte enskilda bilder på småbarns längre så det gör inte så jätte mycket :)

2010-10-29 @ 20:54:20
Postat av: Anna

Ja det blir spännnande att se när bilderna kommer :)

Ja jag hörde det,tråkigt ju! Vi hade då tur förra året när Tindra gick på Snigeln att dom tog enskilda då :)

2010-10-29 @ 22:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0