Tjejsnack.

Jag och Ronja fick trevligt middagsbesök av Melissa och Kristina. När Ronja hoppat i säng blev det mycket tjejsnack! Dessa underbara tjejer kan jag verkligen prata om allt med. Det blir mycket skratt. Tack för att just ni finns♥
Snart kommer älsklingen hem. Jag känner mig trött som attan den här tiden på dygnet. Det blir inte mycket att ses när jag jobbar dag och Erik kväll! Tur vi får helgen ihop. Våra lediga helger i hop är heliga.
I morgon väntas badhuset med Linda & Hugo. Vi tänkte åka dit efter en tidig middag om vädret skulle vara dåligt. Det skulle vara så mysigt att åka och bada med barnen på eftermiddagen/kvällen. Förhoppningsvis är det inte så mycket folk heller.
Nu är det dags för en kvällsmacka och sedan duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0