Vår dag i bilder

Klättrar på allt..
Blir stolt som en tupp när hon klarar av det!
Det hände en liten olycka när jag och Ronja skulle göra pannkakor, så är det
när man ska vara pedagogisk och låta sitt barn vara med i matlagningen ;)
Fick skura många gånger om!
Ronja-Russin
Russin är en storfavorit
Efter våran olycka idag så ringde min farmor och bjöd över oss på våfflor. Där stannade vi ett tag för att sedan köra min pappa och Karin till flyget. Annars har våran dag varit ganska lugn, dagarna går ändå så snabbt! Ronja är så otroligt mysig om dagarna, hon bjuder på många långa kramar♥
Nu sover lillan gott i sin säng så jag har just hällt upp en glas rött och väntar på att älsklingen ska komma hem. Jag ska läsa lite skvallerblaskor och sedan se idol. Det som saknas är godis, orkade inte svänga förbi ica innan jag skulle hem och nu får jag stå mitt kast :)
I morgon är vi alla ledig. Skönt! Vad vi ska hitta på än är inte bestämt, vi tar det som det kommer vilket känns väldigt skönt. Misstänker att vi åker och grattar svärmor i efterskott.
Hoppas Ni får en bra start på helgen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

hahahah härligaste pannkaksbilden! Inte alltid glamour :)

2010-10-08 @ 19:30:57
Postat av: Anna

Haha såg jobbigt ut med pannkakssmet över golvet ;) Men dom vill ju så gärna hjälpa till :)

Hon är jättesöt eran tjej, en riktig liten goding :)

2010-10-08 @ 23:15:22
Postat av: mamma

vilka goa bilder! Ha en riktigt skön helg.

2010-10-09 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0