En av mina favoriter

Om ett tag kommer Kristina och Robert hit och äter middag med oss. Det blir västerbottenspaj, skagen, sallad, baguette och kräftor. Riktigt gott och en av mina favoriter!

Träningen idag gick riktigt bra, är stolt över mig själv. Vi skippade faktiskt spinningen och sprang på löpbandet i stället. I 30 minuter utan att varken gå eller stanna upp. Det är inte dåligt för en som just kommit igång med träningen. Det är så skönt att komma igång med träningen.

Ps. Var hos frissan igår och jag ser typ ut som en tant! Hon toppade mig bara, men ändå lyckas jag se ut som en tant! Vill bara att det ska växa ut och bli långt och fint.



Kommentarer
Postat av: Mel

Men vännen då, inte ska du vara missnöjd med håret, du e så himla fin i ditt långa hår, men den där frisyren med kort bak och längre framtill tycker jag att du e skitsnygg i ;-) Men både och funkar lika bra :) Du e så duktig som har kommit igång m träningen ju!! Imorgon bitti väntar ett spinningpass för käre jag=) Härligt att kicka igång dagen med lite fart!! Puss!

2010-09-10 @ 23:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0