En vecka senare...

Dagarna är fulla med jobb, förskola, utbildning, träffa vänner/familj, träning (inte överdrivet mycket), hushållssysslor, bus & mys med Ronja.
Mycket har hänt sedan sist jag skrev. Det största och bästa - att jag nu sökt in på universitetet. Förhoppningsvis börjar jag våren 2011. Kanske att jag är student nästa år. Min dröm! Samtidigt känns det konstigt men otroligt roligt om så blir fallet. Jag vill utvecklas och lära mig ALLT! Jag känner mig så taggad att sätta mig i skolbänken igen. Håll tummarna att jag ska ta mig in bara. Det är ingen självklarhet.
I slutet på oktober skriver jag högskoleprovet på nytt. Blev aldrig 2,0 förra gången jag skrev så jag gör ett nytt försök ;)
På jobbet har jag turen att få gå på en hel del nya utbildningar, i veckan var det en jämställdhetsutbildning som var ganska intressant. Här framöver ska jag även få gå en handledarutbildning eftersom jag ska vara handledare åt en elev. Känns roligt!
Nu vaknar lillan efter 3 timmars sömn. En glad och pigg tjej får jag ha idag/kväll med andra ord.
Lite senare idag tar vi bilen till Melissa & Lewis!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spännande med skolan. Skriver ett mail ikväll.

Kram

2010-09-24 @ 17:58:52
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Vad roligt med Universitetsplugg! Hoppas att du kommer in och att det blir som du tänkt dig! :)

2010-09-28 @ 14:54:15
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0