Föräldramöte.

Får ligga hemma i sängen även idag. När man är sjuk har man inte allt för mycket energi över till lillan. Lite dåligt samvete får jag när hon gärna vill leka och busa. En stund orkar jag men inte så länge som hon vill. Dessutom var hon rätt trött och lite gnällig igår. Hon hade bara sovit 30 minuter (hon brukar sova 2,5-3h) på dagis. Jag hoppas på längre sovpass idag. Det blir jag som hämtar henne strax efter tre idag. Det är alltid Erik som lämnar och jag hämtar. Igår hade hon inte ens blivit ledsen när Erik vinkade hej då. Ett bra tecken på att hon trivs kanske?
I kväll är det föräldramöte! Vårt första föräldramöte, det känns stort och spännande :)
Eftersom vi inte har någon barnvakt så åker jag själv. Tanken är att jag ska jobba i morgon så därför borde jag kunna gå på föräldramötet i kväll utan att smitta ner någon annan. Erik hade som sagt hand om inskolningen så jag har knappt hunnit träffa de andra föräldrarna. Därför vill jag gärna gå!
Blir så glad när jag ser den här bilden! ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Det såg inte ut som att hon blev ledsen imorse heller =) Hon letade flygplan uppe i himlen hihi =)

Vi ses ikväll!

2010-09-29 @ 10:03:27
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0