Fredagsmys

Nu är jag ledig i 3 hela dagar, 3 välförtjänta dagar. Känns underbart!
Idag är det fredagsmys för hela slanten. Först har jag och Ronja myst med popcorne & saft vilket var väldigt uppskattat! Nästa mys blir med älsklingen, han är hemma om en timme så jag har ordnat med lite ost, kex, vindruvor, godis, popcorne till de Loka. Jag har aldrig varit någon loka/ramlösa fans, men nu tycker jag att det är riktigt gott. Såklart ska den vara smaksatt, idag med svartvinbär.

Kudden är ALLTID med när det ska mysas. Här är hon väldigt inne i barntv!


Popcorne var väldigt gott!


Dags att stänga ner datorn och se lite idol. Hoppas Ni andra har en bra start på helgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0