Funderingar på lägga ner..

Jag kan absolut konstatera att ett dygn har för lite timmar! Tiden räcker inte till, speciellt inte till bloggen. Tyvärr.
Mina dagar består mest av jobb, plugg med Melissa, lite träning, umgås med familj & vänner. Men inte mycket mer än så..
Jag har lite lätt ångest för att jag spenderar mer tid med arbetskamrater än Ronja och Erik. Jag som är van att umgås med Ronja 24 timmar dygnet!
Därför när jag väl är ledig vill jag ta igen lite av den förlorade tiden med henne och Erik förstås. Men nu råkar Ronja lägga sig vid halv åtta, åtta tiden så den tiden är begränsad. Jag vet att jag låter bitter :)
Men där av anledningen till varför det aldrig kommer några blogginlägg. Hur hinner ni andra blogga? :)
Funderar på lägga ner bloggen.. Vi får se!

Imorgon är jag ledig så då ska jag äntligen få lämna och hämta Ronja på dagis :) Under tiden ska jag passa på att köra ett spinningpass med Linda!

Ikväll har Ronja busat med Karin och min pappa (som inte syns i bild)


I Gardsjönäs


Mobiltjejen


VackraRonja


Erik drog upp en fin abborre


Ute och promenerar med gammelfarmor


Det var mycket kallare i Gardsjönäs


Inte utan min gudmor


När man är med gudmor får man äta mycket kex!

Kommentarer
Postat av: Mel

Nej men gumman inte ska du lägga ner bloggen, känn ingen stress över att måsta peta in ett inlägg varje dag, se det som en dagbok, skriv när det passar-dig! Ses sönd puss och kram så länge =)

2010-09-09 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0