Känner mig bättre efter några timmars sömn.

Precis som rubriken lyder så känner jag mig bättre men inte helt återställd. Jag har fått sova mycket, druckit honungsvatten vilket har hjälpt en del. Ronja ska hämtas från dagis klockan 14, en kass tid egentligen. Mitt i mellisen.
Det blir en promenad när jag hämtat upp henne. Måste förbi apoteket och köpa lite smått och gott.
Tanken var att jag skulle ner på stan idag för att handla skor, vantar, leggings mm. Men jag får helt enkelt ta det på lördag dag då jag är ledig. Det vankas mammafest på kvällen, det ser jag fram emot. Denna gång ska vi vara här hemma så jag skickar iväg mina älsklingar.
Bygga med klossar är roligt..
även att stoppa in klossen i munnen och göra roliga miner!
Fröken bestämd
Hej då mamma! *vink vink*
Fick nya mama igår, insåg då att jag aldrig öppnat förra numret av mama. Tänkte passa på nu :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser verkligen fram emot Lördag, ska bli kul att träffas igen :)

2010-09-28 @ 21:19:18
Postat av: Linda

Jag instämmer =)

2010-09-29 @ 10:34:51
URL: http://lappshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0