mamma hjärta ronja

Har nyss pratat med mamma över skypen i nästan en timme. Även Ronja fick säga några ord och vinka till mormor. Vilken tur skype finns när man har någon långt bort, det är så roligt att få se varandra istället för att bara prata i telefonen.
Idag när jag hämtade Ronja på förskolan så gick hon och höll en storflicka i handen. Det är ofta Ronja leker med någon av de större barnen. Eller det är väl snarare så att de större tjejerna leker med henne. Antingen gungar flickorna Ronja eller går runt och håller henne i handen. Så sött♥
Ronja var inte speciellt sugen på följa med mig hem idag. Tog ett tag innan vi kunde sätta oss på cykeln och cykla hem. Hon trivs och det gör mig glad!
mamma ♥ ronja
Kramas..
och pussas är mysigt♥
Nu ska jag packa Ronjas förskoleväska  och även allt vi ska ha med oss till pappa (som fyller år) i morgon. Vi åker nämligen direkt jag hämtat upp Ronja på föris. Sedan blir det duschen, tv och sedan sängen. Börjar redan kl 7 i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anna

Våran dotter trivs också väldigt bra där! Och vi är mycket nöjda med förskolan, både när hon gick på snigeln och nu på larven :) Lätt den bästa förskolan ;) Har sett eran lilltjej några gånger när jag lämnat/hämtat min tjej :)

2010-09-30 @ 22:27:55
Postat av: Malin

Va roligt! Vad heter din tjej? Ronja leker ofta med någon av de större tjejerna när jag hämtar henne :)

2010-09-30 @ 22:30:57
Postat av: Linda

Ni är så fina!

Börjar bli taggad inför imorgon =)

2010-10-01 @ 10:46:18
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: Anna

Hon heter Tindra :)

2010-10-01 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0