Trevlig middag med arbetskompisar

Ikväll har jag haft en supertrevlig kväll med ett par arbetskamrater. Kommer inte ihåg vad stället hette :) Bredvid filmstaden ligger det iaf. Har aldrig varit där förr, men det var riktigt mysigt och en trevlig personal. Dit kan jag absolut fara fler gånger!

Imorgon är det förskola som gäller för Ronja, hon har som sagt varit ledig i veckan. Erik börjar jobba imorgon och har en hel del ångest, jag förstår hans känsla. Han mjukstartar med två arbetsdagar och sedan ledig helg. Jag får äran att hämta lillan imorgon. Sedan får vi några timmar helt själv innan Erik kommer hem igen. Det var länge sedan jag och Ronja umgicks själva nu. Jag längtar efter att få rå om henne lite extra!

Nu ska jag tvätta bort sminket och lägga mig under täcket. Erik är nere i källaren för att måla om några hyller vita. Det kommer bli riktigt fint när vi får sätta upp de i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0