UL bilder

Vi hade en väldigt mysig och trevlig kväll igår! Maten var gudomligt god :) Tyvärr så glömde jag helt bort att ta några bilder.
K & R hade med sig sina ultraljudsbilder och jag är redan kär i lilla skorpan. Känns otroligt roligt att just dom väntar smått. Jag är mer än glad för deras skull. Lite sugen blir man på en tvåa, ännu mer sugen lär man bli när deras plutt kommit till världen! En sak är jag säker på, det är att K kommer bli en fantastisk mamma♥

Jag har som sagt turen att jag ska jobba idag, även imorgon. Ronja och Erik har åkt iväg på äventyr. Det är det här som är nackdelen med jobb på helgen - att jag aldrig får följa med på deras äventyr. Tråk!


Mina hjärtan som betyder allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad roligt att kristina ska bli mamma :) Hälsa grattis från mig. Sen tycker jag att du ska skaffa en liten du med ;)

2010-09-11 @ 16:25:32
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Ja, bebismys skapar farligt mycket syskonbegär :)

2010-09-13 @ 20:58:51
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0