Valet 2010

Nästan alltid har jag varit fast beslutsam för vilket parti jag ska rösta på. Denna omgång har jag blivit allt mer osäker på vilket parti som ska få min röst. Jag vet dock vilken sida jag står på.. tror jag?
Valdebatter är enligt mitt tycke väldigt intressant. I år har jag inte hängt med så himla mycket, men nu på slutet har jag försökt läsa på lite om partiernas valmanifest, hängt med i debatter osv. För en stund sedan gjorde jag även ett test. Jag kan säga att det blev inte riktigt de parti som jag känt mest tycke för eller överhuvudtaget funnits med som ett alternativ, haha.
Jag tror ändå jag vet vad jag ska rösta!
Vet ni vart ni ska lägga eran röst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0