05:15

Godmorgon! Vi har gjort en väldigt tidig morgon *stor gäsp* idag. Jag ligger i soffan under täcket och orkar inte göra mycket. Ronja ser barntv! Tack och lov är det ljust ute, solen lyser. Det gör det hela betydligt lättare..

Det blev ingen löpning för mig i går, vi kom hem för sent och latheten kom i kapp. Därför får jag bita i det sura äpplet och ta en runda nu på morgonen innan E börjar jobba (9:15). Jag ska snart äta lite fil och ladda perkulatorn så jag har nykokt kaffe när jag kommer tillbaka.

Runt 9-tiden åker vi mot familjen Berggren/Sennström, Sennström är dock på jobbet när vi åker dit. Magnus ska hjälpa mig med matten och medans hoppas jag att barnen leker fint tillsammans. Jag är så tacksam för all hjälp jag kan få så här några dagar innan provet. På onsdag skriver jag mitt andra delprov sedan är det bara nationella kvar.
Godmorgon från soffan♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0