Blivande stugägare

Nu är vi hemma efter en väldigt skön långhelg i Gardsjönäs. Vädret har varit underbart, vi har varit ute i princip hela helgen. God mat och massor av påskgodis har vi fått i oss. Kan man ha lagt på sig 2 kg under denna helg? :)

Vi är extra glad idag eftersom vi har blivit stugägare nu. Papperna är dock inte påskrivna men ett muntligt avtal är nu gjort. Jag är överlycklig. Det är en dröm som nu går i uppfyllelse, så många gånger jag och E pratat om att köpa stuga! Bilder ska jag visa er vid ett senare tillfälle.

Nu väntar vi på att Karin och min pappa ska kika förbi med min väska och jacka som jag glömde. När det är gjort åker vi till Tomtebo på middag och trevligt sällskap. Erik drog lotten och fick jobba ikväll.

Mitt mål till veckan: Sitta med matten minst 2h varje kväll (förutom fredag). Köra 4 tuffa träningspass. Blodomloppet närmar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0