En kul lek

Jag sitter redo att åka i väg på gymmet, E slutar om en halv timme.
Idag har jag haft planeringsdag med jobbet. Vi gjorde en rolig "lek" där vi skulle skriva ner två stycken bra egenskaper om varandra. Sedan skulle vi sätta upp lappen på ryggen där vi hade tejpat fast ett papper. När alla skrivit klart lapparna skulle vi skriva ner två styckna bra egenskaper om sig själv och sedan se om det passade in på hur sina arbetskamrater uppfattar än. En riktigt kul grej! Jag sparade mina lappar. När jag är på dåligt humör får jag nog ta fram den lappen och kika. Då kan jag väl inte bli annat än glad.. ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kan väl maila vad som stod på lapparna. Jag är nyfiken !

Kram

2011-04-29 @ 04:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0