Fantastiska vänner

Igår hade vi barnvakt. Ronja sov hos farmor och farfar. Jag och Erik umgicks med Melissa och Peter som också hade barnvakt. Vi åt en trerätters, drack vin och skumpa, spelade spel och for sedan ut och dansade. Kvällen var helt perfekt. Vi hade så himla roligt. Melissa och Peter är fantastiska vänner som vi alltid har så himla roligt med. Det blev ganska sent igår (för att vara mig) :) Men det var så himla skönt att vakna upp idag och må bra. Små seg har jag varit men inge mer än det! Nu ska jag sminka mig lite och sedan åker vi och hämtar lillan♥
TACK för en helt fantastisk kväll!

Kommentarer
Postat av: Mel

Sötnos! Vi längtar till en ny date med er redan! Blir att plocka fram kalendern snarast och spika in något nytt :-) Puss!!!

2011-05-02 @ 20:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0