Frisk luft

Jag och Ronja har varit ute några timmar nu på morgonen. Först tog vi oss en cykeltur runt teg, sedan for vi hem och bytte om till vagnen vilket resulterade i en rask promenad. Skönt med frisk luft. Kanske har jag hunnit rensa hjärnan inför lite matteplugg nu när Ronja ska sova.

När Erik slutar idag åker vi till svärföräldrarna och äter middag. Sedan åker vi hem och har en mysig filmkväll. Lite godis eller annat gott kanske man kan unna sig men innan filmkvällen och onyttigheterna ska jag hinna med en löprunda. Blodomloppen närmar sig så jag vill verkligen köra hårt fram till dess så att jag kan nå mitt mål. Dessutom är det otroligt skönt att springa när vädret är så här milt.
Just nu: Myser i soffan med kudde och täcke framför mumintrollen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0