Jag var visst ledig idag..

Snart ska jag cykla mot dagis. Saknar min lilla plutt. Jag har varit hemma idag. Åkte till jobbet i vanlig ordning, men när jag varit där i 15 minuter insåg jag att jag inte skulle jobba. Hur kan jag ha missat att det är min lediga dag idag? Hmm, jag ÄR virrig!

Ronja fick fara iväg i morse ändå, jag har varit hemma och inte gjort något alls. Hade tänk plugga lite men jag är så trött i kropp och huvud att jag inte orkat. Känner mig så slö i kroppen, jag hoppas det inte är någon förkylning på g eller något. På onsdag åker vi till fjällen och då vill jag vara pigg! Passade rätt bra med en hemma dag helt själv måste jag säga. Middagen har jag redan hunnit göra så jag och Ronja får busa och mysa lite extra när jag hämtat henne. Vi har lite tid att ta igen efter helgen. Hon spenderade nämligen lördagen + söndagen i Estersmark med morfar och Karin. Det hade såklart gått jättebra!

Ikväll kommer Melissa hit, det blir kaffe och surr i vanlig ordning. Alltid lika trevligt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0