knas i ryggen

Efter att jag och Ronja varit och fått hjälp med matten/lekt med Hugo på förmiddagen skulle jag bära upp vagnen (sommarvagnen) med Ronja i fick jag knas i ryggen!! Så otroligt onydigt att jag ska bära upp den..
Men men, är huvudet dumt får kroppen lida.
Båda två har vilat i 1,5 h idag. Riktigt skönt med tanke på när vi steg upp i morse. Just nu fikar vi lite mellis i soffan -tunnbrödrulle och mjölk.
Vi ska strax gå ut i det härliga vädret. Ta en rask promenad. Sedan ska vi hem för att plocka ihop lite för att få lite lördagsmysigt. Middagen ska även lagas, lasagne med mozzarella och skinka är vad som serveras till när E kommer hem. Idag saknar vi Erik, så tråkigt att han måste jobba idag. I morgon är han ledig men då är jag och jobbar. Tack och lov jobbar jag bara fram till 14.30, så jag har mycket kvar av dagen ändå. Direkt jag slutar i morgon åker vi och hälsar på Mårten, Ida och Alfred. Mycket trevligt ska det bli.
Nu ska vi ta och göra oss lite i ordning. Hoppas Ni har en härlig lördag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0