Måttligt less..

För ett litet tag sedan klippte jag Ronja, helt spontant. Hade funderingar på spara ut håret på henne. Men hon är så söt i kort. En liten knubbis är hon! Go valkarna som man lätt får il på! :)
Luggen är däremot inte lätt att klippa. Hon har en ordentlig virvel som ni kanske ser. Hon var jätte duktig på sitta stilla den här gången.
Oj så jag håller på med att hon ska titta in i kameran och samtidigt le!
"Gumman, titta på mig och skratta", säger jag gång på gång. Men bolibompa är mer intressant men hon klämde fram ett väldigt tillgjort "haha"
Tillslut: "Titta hit och skratta, Ronja". Då fick jag de här kortet. Haha, jag höll på dö av skratt. Måttligt less efter ett dussintal bilder :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha,klockrent :) Hon är så himla söt!

2011-04-12 @ 18:33:07
Postat av: mamma

Kan inte låta bli att skratta åt henne. Hon är så gullig !

Kram

2011-04-12 @ 20:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0