Ny energi

Våran spadag var välbehövlig, så skönt att bara få vara. Jag är tankad med ny energi! Vi började med att träna på gymmet i ca 1 timme, sedan gick vi och åt lunch innan vi bubblade, simmade några längder och solade. Där vi tränar är gymmet ganska litet jämfört med många andra ställen, så det var väldigt kul att få träna på IKSUspa. Det blir absolut fler gånger. Nästa gång kanske jag tar med mig en god vän för att koppla av.
Fredagsmyset har startat här hemma. När Ronja lagt sig blir det godis och film. Ska försöka göra en tidig kväll så jag orkar med morgondagens högskoleprov (önska mig lycka till).
Appropå god vän så fyller fina Linda år idag. Tyvärr blir det inget besök där pga sjukdom, men jag hoppas vi får komma och gratta henne på söndag.
Hoppas Ni alla får en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: mamma

LYCKA TILL I MORGON !



KRAM

2011-04-01 @ 20:15:48
Postat av: Linda

U can do it!!

Gillar bilderna :)

2011-04-01 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0