Otroligt jobbigt..

Efter middagen när E kom hem från jobbet for jag ut och sprang en runda, peppade upp mig själv bra länge innan (efter 3 dagars slapphet), jag var därför riktigt taggad och hade laddat med den bästa löparmusiken (enligt mig). Som vanligt börjar mitt högerknä att krångla. Den senaste månaden, kanske lite mer än så har mitt knä gjort otroligt ont efter jag varit ute och sprungit. Känns otroligt jobbigt och tråkigt när jag verkligen gillar att springa och även ska spinga milen på blodomloppet. Efter 5-6 km har jag känt att mitt knä inte orkar mycket mer, i slutet av min runda haltar jag nästan. Tjurig som jag är så springer jag hela rundan utan att gå och pinar de sista 100 meterna. Men idag började mitt knä mycket tidigare än så, efter ca 4 km gick det verkligen inte att springa så jag blev tvungen att gå hem!! Sur och irriterad gick jag raska steg hemåt! Varför blir det så här?
20 minuters löp blev det. Inte bra alls! Jag avslutade i alla fall med ett jobbigt träningspass hemma, vilket resulterade i mage, rygg, biceps, triceps, axlar bara för att väga upp den kassa löpningen...



Just nu är E och fixar med bilen, i morgon åker vi nämligen till fjällen vilket känns otroligt härligt. Komma bort från stan och bara vara. Därför håller jag på att packa lite smått, tvätta upp kläder och ytterkläder.
Även matteboken ska packas ner. Några sidor ska jag allt hinna med under påsken mellan allt godis ;)

Inget bloggande blir det heller på några dagar. Inget internet så långt ögat kan nå vilket innebär extra kvalitetstid med nära & kära.

Därför vill jag passa på att önska er GLAD PÅSK





Kommentarer
Postat av: Linda & Hugo

Glad påsk kära vänner! Hugo är helt besatt av dej och Ronja, vilket tjat! :) Ses ikväll chooo

2011-04-20 @ 11:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0