som bara hon kan

Det tog ett tag innan lillan accepterade att hon skulle sova i en ny säng. När hon kom hem idag blev hon överlycklig, "wow" var det första hon sa sedan kastade sig i sängen och bara skrattade så gott som bara hon kan. Men när det var läggdags var det inte det härliga skrattet som kom. Utan det var mest gråt. Vi läste lite pippi (som är hennes favorit, tack Stina!) och sedan sa jag godnatt. Men hon kom ganska fort upp igen, jag bar tillbaka henne och sa godnatt (proceduren fortsatte ett tag). Tillslut insåg jag att jag måste lägga mig där. Efter 15 minuter somnade hon gott. Frågan är hur natten blir..hmm! :)
Sitter nöjd i sängen och läser Pippi Långstrump

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fint hon har fått det. Vem somnar först ? Tänk på att det inte får bli en ovana.

Kram

2011-04-05 @ 20:48:42
Postat av: Anna

Hoppas hon sover sött i sin nya säng hela natten sötnosen :)

2011-04-05 @ 21:27:20
Postat av: stina

Hej vännen! Vad fint det blev och vad mysigt det såg ut för Ronja! Hoppas ni mår bra! Tänkte smsa idag och fråga om det fanns tid till att ses i veckan men inser då att det är ju Fredag imorgon..veckorna går så fort! Men hur ser det ut nästa vecka? KRAM KRAM

2011-04-07 @ 14:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0