Går inte att ta in mer info!

Naglarna är målade i turkos. Jag hoppas det ger mig tur ;)
Nu har jag just lagt igen matteboken. Huvudet klarar inte att ta in mer info. En pluggdag till hade aldrig skadat (så kanske man alltid känner). Jag har aldrig läst så här intensivt som jag gjort de senaste två dagarna, i matte alltså. Jag hoppas f*n (ursäkta språket) det ger resultat också. Jag har en rätt tung dag i morgon. Jobbar halvdag → raka vägen till skolan för att göra prov i 3 timmar → hem för att äta → förhoppningsvis sova 1-2h → och avslutar med ett nattpass på 10,22h. Lite gruvsamt känns det. Jag ligger liksom redan back på sömnkontot. Men vad gör man inte för två extra dagars plugg. Jag har nämligen tagit ledig två dagpass och bytt mot ett nattpass.

E är och veckohandlar just nu, borde nog vara hemme när som helst. Vad hade jag gjort utan dig Erik? Det är inte alltid lätt att få ihop vardagen med allt vad det innebär. Vissa veckor undrar jag verkligen hur vi får det att gå ihop, men tydligen går det. Bara man hjälps åt och strävar mot samma mål så går allt! Jag är målmedveten men inte till vilket pris. Familjen och släkten kommer alltid först, såklart.

Håll en tumme för mig i morgon nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0