mammafest

Godmorgon!
Måste bara börja med att säga att matten gick vägen även denna gång. Fan vad jag är bra! Men jag tar inte ut någon seger i förskott eller känner mig nå mer säker än någon annan - nationella är kvar. Men det ska jag också klara.

Nattpasset gick förvånandsvärt bra, torsdagen (dagen efter) var dock jobbigare. Kände mig bakis och allmänt sliten hela dagen. Känns inge vidare att vara sliten när man har en sprallig (snart) 2 åring hemma full med energi. Även igår var jag trött, jag tog mig dock ut på en löprunda ändå. Jobbigt, men det gick bra. Riktigt skönt efteråt, tyvärr får jag så otroligt ont i ljumskarna och höger knä efter ett löppass. Känns inte helt okej.

Runt halv tio ska jag och Ronja kika förbi familjen Domarev., det ska klioppas lite lugg och sedan promeneras.
Idag har jag bjudit hem 8 mammor, vi ska dricka gott, surra/skvallra, äta lite ost och kex, lyssna på musik och dansa. Det ska bli riktigt skoj. Erik har jag skickat till Peter, Ronja är med sin morfar och Karin. Dom ska nämligen åka till Karins hus i Ånäset. Jag tror Ronja kommer få det så mysigt med morfar och Karin♥ Igår kväll ringde R morfar och munnen gick i ett, problemet var bara att morfar inte förstod sådär jätte mycket :)

Ronja har blivit en riktig bustjej, spexar och har så otroligt många roliga ansiktsutryck. Hon är fantastiskt rolig att titta på. Det är flera gånger per dag hon får mig att skratta så jag blir tårögd.

Hittade två söta kort på två söta kusiner (dom leker verkligen fint ihop)♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0