-25

Idag var det riktigt kyligt att traska till förskolan. -25 grader!! Det riktigt svider i ansiktet. Vårt första utvecklingssamtal för Ronja är nu gjort. Det gick jättebra och det är så roligt att höra hur hon är och hur dom uppfattar henne. En glad liten spexare kan man sammanfatta henne. Jag blir glad och varm i hela hjärtat när man får höra så fina ord om henne♥
Strax ska jag hoppa på cykeln och bege mig mot skolan. Jag känner inte att det är sådär jätteroligt att cykla just idag, men eftersom jag inte hunnit ställa bilen så får det bli såhär! Inga ursäkter finns, jag hoppas dessutom att jag är själv där idag så min lärare kan gå igenom måndagens repetioner med mig. Jag har en del saker som hon måste förklara. 1,5 timme blir det på skolan, brukar gå snabbt!
Sedan cyklar jag mot gymmet och löper + kör lite mage och rygg! Nu har jag varit sjuk i helgen och inte kunnat träna så det känns skönt att få komma iväg dit ett tag.
När jag hämtat Ronja åker vi förbi lilla Stella och hälsar på♥
Jag längtar så mycket och det ska bli så kul att se Ronjas reaktion!
Nä, nu är det dags att hoppa i vinterkläderna och bege sig! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0