Allahjärtansdag

Den firara jag just nu med Ronja ♥
Just nu smaskar vi på lite gelehjärtan och ser bolibomba.
Jag har städat och gjort fint här hemma, fina tulpaner är inhandlade + gelehjärtan såklart.
En liten överraskning vänar E när han kommer hem från jobbet, därför tycker jag att du ska skynda dig hem extra mycket idag älskling ♥
Min lilla hjälpreda! Här är en av Ronjas favoritställen :)
Lite jobbig är du mamma som alltid ska pussas!
Sparka boll med mamma är jättekul!
Även att springa fram och tillbaka i vardagsrummet. Gärna ska man säga:
Klara-färdiga-gå!

Kommentarer
Postat av: Sofia - mamma till Amanda

Hihi, busungen! Så gullig hon är med hårtofsen!

2011-02-24 @ 00:03:46
URL: http://sofiaahlehjelm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0