Bebis

Godmorgon!

Jag blir hemma från jobbet idag, vill vara hemma en extra dag nar magsjukan varit framme. Mår ändå ganska bra idag.
Ronja skickar vi i väg på förskolan. Hon har en del hosta (som hon haft länge nu) men är pigg och glad. Jag gissar på att hon är sugen på träffa alla sina kompisar också. Vi märker så tydligt att Ronja trivs, det är så kul att se. I skrivandet stund kom jag på att det är vårat första samtal i morgon på förskolan. Kanske borde gå igenom frågorna vi fått och fundera om det är något vi funderar kring. En fråga har jag funderat kring och det är hennes tider. Hennes veckor ser väldigt olika ut (pga våra arbetstider). Ibland får hon vara på förskolan en hel vecka (som denna), andra veckor blir det bara tre dagar. Även tiderna varierar. Vet inte om det är bra.. Vi har i och för sig inte märkt att hon tar illa av det och då är det säkert inget problem. Jag tycker allt går väldigt bra för Ronja och det glädjer mig.

Ronja har blivit väldigt intresserad av bebisar nu på slutet. I morse hittade hon en bild på sig när hon var bebis. Hon går runt och säger bebis rätt ofta. Jag misstänker att det är för att jag och Stina pratat att hon har bebis i magen bra länge. Nu visar jag så klart bilder på Stella och hon verkar så intresserad av "bebisen". Det ska bli roligt när Ronja och Stella ska få ses ♥




Kommentarer
Postat av: Linda

Hugo går också runt och säger bebis. Jag tror att dom börjar känna sig vuxna nu :) Första dagen på dagis för lilleman, hoppas inte på ett samtal...

Jag tror att jag ska jobba imorgon, mår mycket bättre idag efter att ha sovit 11 timmar inatt plus de 2 timmarna jag sov när jag kom hem från jobbet igår. Puss och kram!

2011-02-14 @ 07:54:37
URL: http://lappshakira.blogg.se/
Postat av: gudmor

Oj vad jobbigt med magsjuka..och att hela familjen åkte på det! Imorgon får dom träffas:) Hehe känns väldigt spännande:)Glad alla hjärtans dag! KRAM KRAM

2011-02-14 @ 12:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0