Det är svårt

Ronja sov en kort nap idag, så jag föreslog att dom skulle gå ut så jag kunde få sitta lite mer med matten som jag påbörjade under hennes vila. Jag har några saker som jag måste försöka sätta mig in i mer. Roligt är det inte, det blir inge roligare när jag inte känner mig helt pigg heller. Har endast fått i mig flytande föda och en bit pizza. Blir hemma från jobb + skola i morgon. Känner därför att jag vill räkna några tal i dag. Det blir räknestuga för mig på tisdag morgon så att min fröken kan gå igenom det jag missar i morgon.
Varje dag frågar jag mig varför jag sitter med den här boken. Men såklart vet jag anledningen, tur jag inte är en sådan person som ger upp. Men jag har bra lust många gånger. Att läsa på det här visat (endast månd kvällar) är inte den bästa studietekniken för mig. Jag skulle behöva hjälp 5 dagar i veckan. Det är svårt att läsa på egen hand!
Spionderade lite på mina älsklingar när dom var ute och åkte pulka. Hade gärna följt med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0