.

Vår eftermiddag har varit jättebra! Så mysigt att få umgås med Stina och Stella (som i princip sov sig igenom besöket). Ronja är så otroligt snäll och fin med Stella. Pussar, kramar, skrattar när hon grimagerar (stavning?), fascineras över hennes fötter och händer!
Hann dock inte ta någon bild på Stella, men jag ska allt nalla en av Stina direkt hon lägger ut på sin blogg :)
Tack fina ni för en jättetrevlig eftermiddag ♥
KRISTINA: FICK DU MED MIN TELEFON HEM? :)
Jag hittar inte igen min mobil och misstänker nämligen att det ligger i Stinas skötväska eller vagn! Ronja tror jag är boven, har sökt överallt :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Är Krillans blogg "öppen" för alla?

2011-02-28 @ 21:44:50
URL: http://annaevelinalundholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0