Fint besök

Helgen är nu över för oss. Snabbt har det gått! Men vi har haft det väldigt bra. I fredags blev vi bortbjudna på middag, i lördags bjöd vi min farmor, Gösta och min lillebror på middag. I går var vi på 1 års kalas, det var Ronjas lilla kusin som fyllde år. Sedan under kvällen fick vi fint besök av Stina, Robert och älskade Stella. Så lite och helt underbar ♥
(Hoppas det är ok att jag lägger ut den här bilden)

Hinner inte blogga mer, men det var en väldigt kort resumé av våran helg. Nu är det frukost och sedan väntar jobb!

Kommentarer
Postat av: ma

Oj, så liten ! Det var länge sedan eller hur Malin ?

Hälsa Kristina så mycket från mig och gratulera.

Kram till er !

2011-02-22 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0