Första mötet

Idag har det varit en bra dag! Jag började dagen med att besöka våra finaste grannar (vilket är så kul att vi är). Jag fick mysa med underbara Stella. Så liten och så underbar! Oj så man glömmer fort, att Ronja varit lika liten som Stella är svårt att förstå. Men tydligen så han hon de :) Lika stor var dom ungefär, skillnaden är att Ronja var 1 cm längre :)
Jag är så otroligt glad för K och R skull, att det gått så bra och att dom fått en sådan fin tjej ♥

Ronja 5 dagar gammal, lika gammal som Stella är idag ♥
Resten av dagen har jag spenderat på jobbet. Lätt kaos var det faktiskt. Jag och Hannah (som jag jobbade med) hade ganska otur med en hel del arbetsuppgifter! Men vi har skrattat väldigt mycket vilket har gjort att vi tog oss igenom kvällen!
I morgon bitti väntar mer jobb, efter jobbet ska jag åka förbi gymmet och köra lite löpträning. Lillebror sover över här i natt för att ta Ronja i morgon eftersom E också jobber.
Men på söndag har jag tagit föräldrarledigt så det blir en kort jobbhelg för min del!

Kommentarer
Postat av: gudmor

Oj ja tänk att Ronja varit så liten..så fin!! tiden går så fort! Ni är välkomna vilken dag som helst till veckan! Jag vill ju att Ronja ska få träffa henne:) Skönt med en kort jobbhelg! vi hörs snart. KRAM

2011-02-12 @ 12:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0