Kändes skumt..

Ibland blir det några dagar mellan mina blogginlägg. Det hinns inte med bara! Helgen sa poff och sedan var den över! Men det har varit en riktigt bra helg (det är väl oftast då det går så fort). Klassfesten i lördags var riktigt trevlig. Vi började med ett glas vin medan vi piffade till oss hemma hos Melissa. Sedan tog vi bussen mot universum för att möta upp alla. Måste säga att det kändes riktigt skumt att sitta med sin gamla klass igen.. Men kul hade jag! Vi avslutade festandet på Allstaar. Sent blev det!
Erica, jag och Melissa. Nathalie var fotografen på detta kort!
Måndagar innebär som sagt matte. Var rätt förvirrad på lektionen, många siffror mm. Men nu när jag fått komma hem och räknat några sidor börjar jag se ljuset i tunneln (på detta kapitel!). Provet närmar sig med stormsteg och jag börjar få lätt ångest! Men det ska nog gå bra (peppar mig själv).
Erik som nyss kom hem kör hem vår barnvakt som jag är evigt tacksam att vi har. Vad skulle vi göra utan dig Markus?
Jag ska slå igen matteboken för idag och packa väskan för morgondagen. Jag ska upp 6 för att köra en timmes träning innan jag cyklar vidare mot jobbet. Det är både skönt och jobbigt att träna så tidigt på morgonen, speciellt när jobbet kallar direkt efter!
Nej, nu har jag inte tid att sitta här mer.
Vi får höras en annan dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Går ju bara bra med matten och provet kommer du alldeles säkert klara galant! :)

Ha en bra dag! Kram!

2011-03-01 @ 05:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0