Klassåterträff & Ronjas utveckling

Ikväll är det klassåterträff på universum, 10  år sedan jag gick ut högstadiet. Tiden går ganska fort ändå. Även Erik har sin klassåterträff idag. Det ska bli riktigt skoj. Vid 15 tiden ska jag vara hos Melissa för att ta ett glas vin innan. Ronja ska få spendera sin tid hos sin morfar & Karin under tiden. Väskorna är packade, vi väntar bara på att E ska komma hem, han hjälper sin lillebror att flytta idag.
Jag har inte bestämt mig helt för klädvalet i kväll, 2 outfits har jag att välja mellan. Tar nog med mig båda två till Melissa så hon får hjälpa mig.

Ronjas utveckling går i en väldans fart. På bara några veckor tycker jag att det hänt så otroligt mycket. Det som märks tydligast är att hon pratar så mycket, hon härmar typ allt vi säger (vi får passa vad som sägs), det är betydligt lättare och förstå henne, hon är duktig på sätter i hop ord. Ronja är otroligt glad av sig med mycket humor. Många skratt blir det här hemma. Hon älskar musik och dans.
Bestämd och viljestark är två ord som beskriver våran älskade dotter väldigt bra. Hon har falkögon när det är godis eller något annat gott i närheten (undra vem hon brås på *host*)
Jag kan inte riktigt förstå att tiden gått så fort. När vi umgås med Stina och Stella tex så märker man hur fort barnen utvecklas på bara 2 år. Helt otroligt! Jag har väl lärt mig en bråkdel av det Ronja lärt sig under hennes livstid :) Jag tycker det är så häftigt!
Att kärleken till ens barn kan vara så stark tycker jag också är fantastiskt. Kärleken och banden mellan oss växer för var dag. Jag är så lyckligt lottad som får följa Ronjas utvecklig varje dag och dela min vardag med Ronja och Erik, trots att det inte alltid är en dans på rosor. Vardagen är inte lätt jämt men jag tycker vi gör det väldigt bra mellan varven ♥
Mina 2 stora kärlekar här i livet♥
(Älskar det här kortet på Erik och Ronja)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0