lite ont i hjärtat får man alltid...

Ikväll har jag fått jobba med denna underbara tjej. Tänk om vi fick jobba i hop oftare!
Det är alltid roligt i Lindas sällskap, hon sprider mycket glädje och skratt ♥

Snart är Erik hemma från jobbet. Markus har varit barnvakt åt R och det har gått bra. Dock så har hon frågat om mamma & pappa några gånger. Lilla gumman! Den här veckan slåt vi rekord i barnvakt. I måndags var R farfar här i några timmar medan jag var på skolan och E jobbet. Ikväll jobbade jag och E kväll, till helgen är det klassåterträff så då ska R vara med sin morfar och Karin. Får se om hon åker redan på fredagkväll eftersom dom ville upp till Karins hus i Ånäset. Vi är så glada och tacksamma att vi har så många som vill vara med henne. Men jag kan inte låta bli att få lite ont i mammahjärtat när vi lämnar bort henne så här ofta..
I morgon väntas 6 timmar jobb och sedan tar jag helg i 3 härliga dagar. Skönt ska det bli. På fredag ska vi få träffa Stella och Kristina, jag längtar redan :)

Kommentarer
Postat av: Lindis

Men så fina ord, säger tack detsamma till dej!

2011-02-24 @ 05:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0