Morgonträning

Ska strax åka i väg för att träna. Jag känner mig rätt duktig som kliver upp kl 6 för att köra ett morgonpass. Men vad gör man när ens sambo nästan jämt jobbar sena kvällar? Och mitt mål är ju fortfarande att ta mig i väg till träna 3-4 ggr i veckan. Vilket jag har hållit förutom förra veckan då jag var sjuk.
Nackdelen är att det blir en del packning, jag fikar på jobbet så frukosten har jag packat ner + ombyten, handuk mm. Kommer se ut som en packåsna när jag färdas på min cyekl :)
-25 även idag!
Nu åker jag! Peppa peppa :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad duktig du är Malin! Äh, absolut ingen som kommer reagera på packåsnan =)

2011-02-17 @ 18:06:37
URL: http://annaevelinalundholm.blogspot.com
Postat av: Evelina

Jag har faktiskt läst bloggen ett tag men är så himla dålig på att lämna spår efter mig :)

Det är bara bra med mig! Jag jobbar heltid i en liten kiosk på campus, i Universum huset. Och som det ser ut blir jag där ett tag till :) Plugga var aldrig min grej! haha

2011-02-17 @ 19:57:53
URL: http://annaevelinalundholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0