Mycket kretsar kring boken

Idag har jag haft ledig dag från jobbet. Men man kan inte direkt säga att jag varit ledig ändå! Efter jag lämnat Ronja på förskolan i morse åkte jag i väg till skolan för att plugga matte (det gick inge vidare). Skyndade mig hem för att byta om till träningskläder och cyklade vidare till Träna, 30 minuters kondition + lite styrka på gymmet (det gick bra). Men nu har snart dagen gått och jag ska strax hämta hem Ronja. Vi måste via affären för att handla lite till middagen som blir lax (nytt recept) och pressad potatis.
Mer plugg väntar i kväll när Ronja lagt sig för natten och sedan ska jag försöka göra en tidig(are) kväll än vanligt.
Som ni märker kretsar mycket kring matteboken på mina "lediga" tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0