Sliten är bara förnamnet

I soffan ligger en otroligt sliten mamma som egentligen borde ta sitt förnuft till fånga och lägga mig för att sova. Men något säger stopp. Har läst lite matte, gått igenom lite sammanfattningar, försökt lista ut hur jag använder grafräknaren (som är en hel vetenskap). Insåg i går när jag skulle räkna ut grafer med två decimaler att det i princip är omöjligt för hand. Ok, inte omöjligt med det tar otroligt lång tid.
Träningen i morse gick riktigt bra, skönt att träna på morgonen, men ganska bökigt med all packning. Genom att träna på morgonen får jag kvällarna ledig (plugg). E har äntligen beslutat sig för att också köpa kort på Träna vilket känns jättekul. Det är roligt när vi kan peppa och stötta varandra i ett gemensamt intresse.
Snart kommer älsklngen hem, känns bra att han kommer hem lite tidigare än 22.30 (som annars är en vanlig tid). Vi har helgen ledig tillsammans. Stort plus! Hela helgen är dock inbokad med middagar + 1 årskalas. Men huvudsaken vii får vara tillsammans ♥

Hittade två gamla bilder på mig och Elin, blir glad av dom för att,
1. Jag saknar mitt långa hår!
2. Tror det var efter vi klarat någon av matteBproven :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Loooong time :) Tror Erik hade gjort tacos åt oss den här kvällen och sen gjorde vi Umeå (ganska ostadiga på benen vill jag minnas) Hoohoo! Men kul hade vi !!!

2011-02-18 @ 09:32:32
URL: http://elinlinneaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0