Stort behov

Det är alltid så roligt att få hämta Ronja på förskolan. Direkt hon ser mig börjar hon skratta högt och sedan springer vi mot varandra och kramas ♥
Hon har varit som en solstråle sedan vi kom hem idag. Jag njuter och är så lycklig dessa dagar. Ronja sprider sådan glädje! Älsklingstjejen ♥

Jag har äntligen tagit tag i Ronjas garderob. Hon hade multum med kläder i sin garderob och ingen som helst ordning. Nu har jag rensat ut alla kläder som är försmå och kläderna hon knappt använder. Vad blev kvar? Typ inga kläder alls. Hon är i stort behov av nya kläder. Och andra sidan ligger hon mellan två storlekar, 92 är nästan för litet. Även 30 par strumpor är nu rensat! Skönt känns det. Men det blir en dag på stan snart för att inhandla lite vardagskläder till lilla fröken.
Lite träning har jag också hunnit med i kväll, endast 20 minuters men bättre än 0 minuter! Känns alltid så skönt efter ett träningspass. I morgon ska jag åka till Träna direkt efter jobbet och sedan kör jag ett pass på lördagmorgon. Efter det kan jag vara nöjd med min veckas träning!
I morgon är det tänkt att E ska ha pappakväll/fest vilket innebär att jag och Ronja måste fly fältet. Först var planen att vi skulle till Melissa och Lewis, men där härjar magsjuka vilket vi INTE vill ha. Många verkar ha magsjuka nu. Låt oss slippa!
Därför traskar vi två hus bort och spenderar fredagkvällen med Stina. Hon ska bjuda på middag och jag har lovat att fixa lite onyttigheter. Trevligt ska det bli!


Passade på att klippa Ronjas lugg i kväll innan badet. Titta så jämt och fint jag fick det den här gången!
Tror aldrig hon suttit så stilla någon gång.
FINA älsklingstjejen♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Inga kläder kvar !!! Det ser skönt ut för Ronja.

Kram

2011-02-04 @ 11:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0