Svettigt morgonpass

Kom alldeles nyss hem från ett svettigt träningspass. I går kväll hjälpte E mig med att skriva ett bra träningsschema. Ett schema där jag får med nästan alla muskelgrupper (rygg, mage, bröst, ben, triceps, biceps, rumpa, axlar). Idag blev det triceps, bröst och ben. Har lagt ett schema på 3 dagar. Ska prova det här och se om det funkar bra. Kändes riktigt bra idag i alla fall. Innan varje styrkepass kör jag även 20 minuter löp/crosstrainer.
Min rygg är inte den bästa så därför hoppas jag träningen ska göra susen. Jobbet tär en hel del på min kropp därför känns det extra bra att jag kommit igång med träningen + att jag vill leva en sund livsstil vilket gör att jag mår mycket bättre. Jag hoppas även att min andra hälft ska och köpa ett träningskort. Då kanske vi har möjlighet att träna samtidigt någon gång. Innan vi fick barn tränade vi en hel del tillsammans och jag gillar verkligen det. Att dela de intresset ihop är så kul.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det matteplugg. Ska även hinna förbereda maten lite innan jag ska hämta lillan på förskolan.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0