Träningsvärk

I morse fick jag mig en härlig sovmorgon till 9! Började med en stadig frukost och sedan cyklade jag vidare mot träna där jag sprang i 20 minuter som uppvärmning och sedan rygg + mage. Jag hade redan en ganska saftig träningsvärk sedan förra träningspasset, värre lär det vara i morgon! Känner av ryggen ganska mycket nu! Det är riktigt skönt att träna på mogronen när ingen annan är där. 2 personer till och jag. Jag behövde aldrig vänta på min tur vilket är skönt. Efter en timme var jag klar och nöjd!
Bra start!
·
Jobbar kväll idag. Det är mycket på jobbet nu, många sjuka. Därför rycker jag in i kväll. Känns helt okej, jag jobbar så sällan kväll. Dessutom hinner man med så mycket på förmiddagen (som träning och plugg). Ska lösa några tal efter jag ätit lunch, sedan ska jag plugga lite inför hp.
·
Fick ett sms av Stina att dom får åka hem från bb idag. Så skönt för dom! Nu är det inte så länge kvar innan jag får åka och snosa på lilla miraklet ♥
Farligt kan det bli i alla fall ;)
·
Planen var att åka och gratta Lewis i efterskott ikväll men vi flyttade fram det till i morgon i stället då vi alla är lediga. Innan vi åker dit hälsar vi på min farmor som varit i stugan en längre period så hon börjar få "Ronja-abstinens" nu :)
NU: Lunch (magen kurrar efter träningen)

Kommentarer
Postat av: Anna

Har tänkt på din kompis nu när jag är i krokarna av BB :) Ja man blir ju så sugen när man träffar dom små liven, så små och sööööta :) Myys!

2011-02-09 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0