Inga problem att bränna pengar

Vilken morgon! Man hinner med mycket när man stiger upp kl 6. Jag startade med ett spinningpass + core. Svettigt som attan var det denna gång. Magen var tom så jag orkade inte det lilla extra som man i vanliga fall kanske orkar. Det var i alla fall riktigt gott med en energidryck + gröt efter passet! Jag känner mig riktigt duktig OCH stolt som kommit igång med träningen så bra!

Efter träningen och frukost åkte jag och Linda i väg för att veckohandla, besöka bolaget och en tripp in på HM blev det. Bränna pengar är inga problem kan jag säga. Det blev bland annat ett nytt träningslinne och en till träningsbh till mig.
Nu tänkte jag ta och vila lite för lite senare idag kommer Stella och Stina hit och förgyller våran fredag. Hade tänkt göra en fruktsallad till fika. Nyttigt ska det vara ;) Min "äta-onyttiga-dag" är idag, så jag bunkrade upp med lite godis till ikväll och vi lyxar nog till det med glass till fruktsalladen :)
Hoppas Ni får en härlig fredag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0