6 januari

Jag sitter och väntar på att ugnen ska bli varm, vi ska äta morotssoppa och småfranskor (som ska in i ugnen) till lunch. Gårdagens middag, riktigt gott var det!
Vi är alla lediga idag. Jag ska kila ner på stan en snabbis för att inhandla en ny almanacka och lite pyssel. Erik får hit en kompis lite senare idag, då kanske jag och Ronja passar på att gå ut en sväng och åker lite pulka. Så får killarna prata i lugn och ro.
Erik tog kort på Ronja i går när hon åt banan och drack mjölk. Tycker hon har en härlig stil, med benet över de andra! :)
I kväll har jag lite egen tid. Jag ska kila över till Stina på lite fika. Längtar ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller med om det där med stil, ser ut som en liten "pascha". Vad jag längtar efter att få krama om henne.

Kram

2011-01-06 @ 15:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0