Äntligen hemma

Ronja är hemma och ingen är gladare än jag! ♥
I går när jag kom hem från jobbet låg hon och sov i våran säng. Mys! Många pussar & kramar fick hon av mig. Jag njöt av att ligga bredvid, känna hennes doft och andetag. Nu var vi fulländade igen ♥



Det blev en tidig morgon, men faktiskt så gjorde det inget idag. Jag var minst lika ivrig att stiga upp och ta igen lite förlorad tid.
Just nu sitter hon och målar samtidigt som hon ser barntv! Jag ska strax börja med lite frukost. Det är jobb som gäller för mig idag. Efter jobbet åker vi alla och veckohandlar. Kyl och frys ekar i princip!
Sedan är det dags för mig att ta tag i träningen. Efter middagen åker jag på Träna för att hämta ut kortet sedan tänkte jag mjukstarta på löpbandet.

Tog några kort nu på morgonen men sedan ville inte kameran mer - slut batterier!

Hoppas Ni får en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0