Bra start på helgen

Jag fick en härlig sovmorgon i morse, vaknade till ett dukat bord med frukost. Efter frukosten begav jag mig till Träna och körde intervallträning på löpbandet + lite styrka (mage, rygg, axlar). Känns skönt att få börja min lediga helg så här! Träningen gick riktigt bra idag! Erik jobbar kväll vilket har gjort det möjligt för mig att komma i väg nu på morgonen.

Nu sitter jag med min tredje kopp kaffe och inväntar Ronja. Vi ska nämligen möta upp Hanna och Alicia på Busplaneten. Vi har varit där en gång förut men då var Ronja så liten att hon säkert inte kommer ihåg stället.
Jag ska även göra en liten visit på bolaget, ett gott vin ska inhandlas till morgondagens mammafest. Ser verkligen fram emot kvällen. Ny klänning blir det så jag kommer känna mig extra fin! :)
Hittade några bilder på våran fina badtjej, det är från när Stina var barnvakt!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du har ju inte födelsedag idag - kaffe på sängen, vilken lyx.

Må gott !

Kram

2011-01-21 @ 18:48:43
Postat av: stina

Jag tycker så mycket om den första bilden..cool frilla på något vis;-) Hoppas ni får en myshelg! Vi ses snart! kram kram

2011-01-22 @ 10:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0