Jag blir så rörd!

Det hängde ett paket på våran ytterdörr, i det paketet låg denna fantastiska väska som jag varit sugen på köpa. Jag tycker det är så snyggt med fransar. I alla fall så plingade det på dörren strax efter middagen, jag och Ronja väntade inget besök men vi gick till dörren för att öppna. I kikhålet såg jag ingen. Tänkte att det måste ha varit någon som tjuvplingat på. Nu när Erik kom hem så sa han att jag fått paket. Jag trodde han skojade!
Fina Stina hade lämnat ett paket med en lapp på! Jag blir så rörd!
Älskade vän, tack så jätte mycket ♥
Jag ÄLSKAR den!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va gulligt av henne! :)

2011-01-13 @ 21:46:50
Postat av: Anonym

Vad fint av henne ! Jag har glömt att titta efter en till dig. OBS! Nu kan jag sitta inomhus och skriva !! Nytt Hur det kommer sig , fråga inte mig.... Kram gumman

2011-01-13 @ 23:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0