Lång sovmorgon

Godmorgon! En ordentlig sovmorgon kan man säga. Trodde aldrig jag kunde sova så länge! :) Skönt var det! Det blev ganska sent i går i och för sig. Vi såg film med Melissa och Peter, eftersom dom skulle fixa med bilarna innan så började vi se lite senare. Filmen vill jag dock inte tipsa om, inte den bästa vi sett :)
Sedan åt vi massor med godis, ostkrokar, kladdkaka och drack coca cola! Rätt mätt var vi när vi åkte hem. Jag ska hämta ut träningskortet och träna i morgon! Känns bra! Målet är att äta nyttigt under dagarna och ha en frossar dag i veckan - lördagar! :)
Det kommer vara svårt eftersom jag är en gottegris! :)
Ikväll kommer Ronja hem! Lilla älsklingen vad jag saknar dig. Eftersom jag jobbar kväll får jag inte busa med henne förrän i morgon så jag bad Erik om att hon skulle få sova i våran säng i natt :)
Nu ska jag börja göra mig i ordning! Kaffe står först på tur. Börjar jobba kl 14 så jag har lite tid på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0